News

 

Congratulations to our kitchen crew for the renewed Michelin award of the Bib Gourmand 2019.

Paul Zinsmeister and his kitchen team will spoil you with a creative and a local menu.

   

We are looking forward to greeting you in our "Weingärtnerhaus".


 

 

 

 

Rating


Dear guests of Schloss Leitheim,

we look forward to being your host. Please contact us directly, we can immediately respond to your requests and suggestions and make your stay with us enjoyable.
You are also welcome to leave your messages here. Please consider our wish that you not do this anonymously.

 

Sabine Nägele | 09.11.17

Leider waren wir nicht im Restaurant essen gewesen, aber ansonsten stimmt in diesem Hotel alles zu 100%. Das sucht seinesgelichen und habe ich noch nicht erlebt.

 

Frank M. | 09.07.17

Wunderschön entspannt das Hotel. Und das Essen ist eine Klasse für sich. Unbedingt empfehlenswert.

 

Hermann | 19.03.17

Privatreisender
Hotel und Service super. Kann man uneingeschränkt bestens weiterempfehlen

 

Friedrich Brixius | 04.05.16

Hervorragende Küche, für Feinschmecker bestens geeignet. Service ebenfalls hervorragend. Ich habe mich sehr wohlgefühlt und werde Wiederkommen. Bis bald schon am 30.07.2016 zum Klavierduo "Humburger" zusammen mit meiner Frau.

 

Armin Seefried | 16.03.16

Es war sehr schoen. Das Zimmer , der Spa-Bereich, das aussergewoehnlich gute Essen, das sehr freundliche Personal, usw., alles TOP ! Wir kommen wieder

 

 

Adding an entry to the guestbook

 Please find also here reviews of our guests.